kirándulás - környezettudatosság - életmód

Forest & Fruit

Forest & Fruit

Az Isztriai-félsziget csúcsán

2020. április 25. - ForestandFruit

A közeli és meredek hegyek mögé kora délután eltűnő nap miatt különleges az Isztriai-félsziget keleti tengerpartja. Még kellemes és meleg az idő, még messze a naplemente időpontja, de a nap már eltűnik a hegy mögé. Ez egy kiemelkedően különleges hely az Adriai-tenger partján. Néhány éve ott jártam, megmutatom, miért.

A teljes bejegyzés ITT olvasható. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://forestandfruit.blog.hu/api/trackback/id/tr1615641174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Károly Törőcsik 2020.04.27. 12:50:56

Lovranból indul egy túrista út az Uckara, 0m-ről, 1401m-re. A térkép szerint 8 km, nekem, néhány tévesztéssel 14 lett. A legszebb ösvény, ahol valaha futottam. A növényzet változása, pont ahogyan földrajzból tanultuk. Lent pálma, babérmeggy, aztán szelídgesztenye, tölgy, bükk, fenyő. A kilátás végig fantasztikus. Novemberben futottam itt, lent 14 fokban idultam, fent, és a hegy szárazföld felöli oldalán 0 fok volt.
süti beállítások módosítása